Kredyt na spłatę długu/raty/kredytu/komornika

Pożyczka gotówkowa, pozabankowa przeznaczona może być na spłatę długów, gdzie decydent przeznacza swoją pożyczkę na spłatę np. długu. Prawdziwy pożyczkobiorca, biorący kredyt pozabankowy otrzymuje kredyt od ręki, zazwyczaj również tylko na dowód. Banki coraz częściej udzielają kredytów w innych walutach, ale o tym później. Jeśli interesuje nas kredyt na spłatę zadłużenia to zapraszam do czytania .

Biorąc pod uwagę dzisiejsze możliwości zaciągnięcia pożyczki przez internet, możliwości banków w wydawaniu pożyczek przez internet wzrosły. Coraz to więcej osób również zastanawia się jak dostać kredyt na spłatę komornika, przez internet szybko?

Kredyt na spłatę długu/raty/kredytu/komornikaTakie pożyczki przez internet otrzymuje się bardzo szybko a pożyczkobiorca nie ma presji czasu i miejsca, może ze spokojem przeczytać dokumenty które są przedstawiane zapewne elektronicznie. Potem za pomocą poczty dostarczane do domu. Coraz więcej pożyczek, otrzymuje się bez BIK, właśnie na spłatę zadłużenia, czy innego kredytu. Szybki kredyt przez internet, można również otrzymać bez zaświadczenia o zarobkach czy dochodach. Potocznie nazywane również chwilówkami. Też zauważa się wzrost zawieranych umów na pożyczkę przez internet.

Często osoby biorące kredyty mające problem ze spłata zadłużenia , bądź innego kredytu gotówkowego nie mają skąd wziąć na ratę kredytu, rozwiązanie pojawia się dzięki ofertom banków które dają kredyt/pożyczkę przez internet, bez sprawdzania w BIK-u czyli kredyt pozabankowy. Często udzielają nam banki również możliwości  limitu debetowego, do określonej wysokości warto sprawdzić te banki które oferują wyższe limity debetowe, i zasady jakie się wiążą z tymi limitami w bankach.

Taki szybki i mały bądź duży kredyt gotówkowy może być dobrym rozwiązaniem dla osób nie mających pieniędzy, na swoje wydatki czy kredyty. Aktualnie jest bardzo dużo ofert kredytowych, w bardzo atrakcyjnych warunkach udzielane bardzo szybko, mogą nas uratować, pożyczką te banki przed następstwami jakim jest również komorniczy nakaz spłaty zadłużenia. Pamiętajmy aby udzieloną pożyczkę przeznaczyć na określony wcześniej cel, abyśmy nie stracili pieniędzy które pożyczyliśmy od banku na coś innego niż np: nasz dług, albo debet na koncie wartko korzystać z ofert typu „szybki kredyt” gdyż może to być czasami nasza ostatnia szansa na wyjście z długów.

Jeśli planujemy otrzymać / ubiegać się o kredyt komorniczy musimy mieć odpowiednie zabezpieczenie w postaci np: nieruchomości.

153 myśli nt. „Kredyt na spłatę długu/raty/kredytu/komornika

  1. endi

    witam skąd otrzymałeś taki kredyt, ja szukam i nikt nie chce mi go udzielić jeżeli możesz to podpowiedz jak to zrobić

  2. gosia

    Witam mam do spłacenia raty oraz pozyczki jak i gdzi moge sie ubiegac o pozyczke o ich spłate pracuje na pół etatu ale teraz mam przestój i jest tragedia……..

  3. Grażyna

    Marek – wszystko zależy jakiej wielkości masz zobowiązanie, i od twoich zdolności finansowych – jeśli masz jakieś dochody wystarczy sprawdzić oferty banków oferujących tego typu kredyty czy pożyczki. Banki mają najlepszych doradców finansowych. Często tez mylone jest pojęcie kredytu z komornikiem. Wiem że są udzielane pożyczki – widziałam oferty firm, pożyczki gotówkowe przez firmy które nie zwracają uwagi na zadłużenia. ale trzeba dobrze wybrać aby nie wpaść w kolejne tarapaty finansowe. W ofertach mają bez bik itp… Jak coś znajdziesz to daj znać!

  4. Ewa

    Proszę o podpowiedz w jakich instytucjach pozabankowych mogę się ubiegać o kredyt na spłatę komornika w kwocie 3000 tyś zł

  5. Jarek

    Dużo czytałem co piszecie.Możecie mi pomóc.Po prostu tonę.Możecie mi podać jakiś bank który udzieli mi kredytu.Mam komornika i jeszcze spłacam inne kredyty.Wraz z komornikiem całe zasłużenie to 50 tyś.

  6. monika

    proszę powiedźcie czy jest bank lub inna instytucja która udziela na spłate komornika potrzebuje 30000zł aby się odbić

  7. jarekon

    Witam może ktoś wie gdzie moge szukać pomocy aby spłacić komornika prosze napiszcie

  8. tomaszek

    witam ja niestety tez mam sporo dlugow ale mam inny problem moze mi ktos powiedziec gdzie moge uzyskac kredyt pozabankowy na wyjazd do PRACY !!!!!!!!!
    za granice prosze niech mi ktos pomoze z gory wielkie dzieki

  9. gośka

    No widzę, że wszyscy desperacji ktoś na początku pisał że dostał kredyt z komornikiem, super tylko nikt nie pisze gdzie i jak… chyba trzeba sobie samemu pomóc, Ja zarabiałam 6 tys. miesięcznie spadłam teraz niestety, redukcja etatów, krótki staż i muszę przeczekać zarabiając nieco ponad 2,3tys. a zobowiazania ogromne.. potrzebuję pożyczki na 15tys. I nikt mi nie da bo bik… mimo że pracuję i spokojnie mogła bym płacić ratę nawet 1000 miesięcznie a nie kilka które się kumulują.

  10. Kreska

    Witam, czy ktoś mi może powiedzieć, szukam pozyczki na max, 10 000 zł. Obecnie wróciłem z Hiszpanii i okazało się, że mam długi. Muszę wyjechać ponownie po nowym roku i czy istnieje możliwość uzyskania gotówki inną drogą niż wizyta w banku lub innej instytucji. Jak mnie nie ma to nie będe mógł tefo sam załatwić.

  11. Marek

    mam duże zadłużenie okolo9 150 tys. jestem emerytem Policji miesięcznie 2300. gdzie mogę dostać pożyczkę pozabankową bo na dniach będę miał komornika . Czy Polska pożyczka udziela kredyty bez hipoteki.

  12. jolka

    Proszę o pomoc w uzyskaniu pożyczki 30 000 zł na spłatę długów mam komornika i banki odmawiają mi pożyczki może ktoś poleci mi kogoś co może pomóc. Proszę odpisać jeśli ktoś był w podobnej sytuacji i uzyskał pomoc od jakiegoś banku .Błagam.

  13. kasia

    proszę o pomoc potrzebuję kredytu na spłatę komornika w wysokości 20000zł i naprawdę nie wiem gdzi mam już szukać na wsparcie bliskich nie mam co liczyć a naprawdę jestem już u kresu wytrzymałości.proszę o pomoc

  14. ELI

    POMOCY!Wpadlam w petle zadluzenia i nie moge z niej wyjsc.Nasze klopoty finansowe zaczely sie wtedy gdy maz stracil prace,a ja na splate zaleglosci zaciagnelam kolejny.To nie byly banki ale prywatne firmy jak prowident,optimaitd teraz mam komornika a probujac sie ratowac wplacilam jednej firmie 2500 z mysla ze dostane 50tys na 30 lat teraz jest problem z odzyskaniem tych pieniedzy blagam ratujcie!mam dwoje malych dzieci i naprawde jestem na granicy mysli o smierci.Najgorsze jest to ze nje mamy wlasnego m i tulamy sie od kilku lat po wynajmowanych mieszkaniach.Gdy chcielismy wziasc kredyt na mieszkanie to albo byla rata za wysoka albo maz nie mial stalej pracy.Teraz jestesmy pogrzebani,sadzilam ze moze pomoze nam ten kredyt,ale nie mamy na tyle wysokich zabezpieczen finansowych,a na dodatek okazalo sie po fakcie ze oni nie zwracaja tej kwoty (2500),byla to tzw.oplata przygotowawcza-5%tej kwoty jaka chce wziasc.Maz chce mnie —- bo twierdzi ze nie dowiedzialam sie tak jak powinnam,a bedac w tym biurze pytalam sie tej kobiety co z ta kwota jesli cos nie wypali,powiedziala ze zwracaja,a dzis dzwonilam na infolinie tej firmy i pani mi powiedziala ze ostatecznie to nie zwracaja,a wogole to sklada sie podanie do zarzadu firmy i w ciagu 10 dni podejmuja decyzje.Najgorsze jest to ze aby wplacic te 5%musialam wziasc kolejna szybka pozyczke bo sadzilam ze potem wszystko splace.Wiem ze jak to ktos czyta powie-naiwna,zyje marzeniami-ale ten kto ma podobne problemy zrozumie.Nie wiem juz co robic i jak zyc-dzieci chore,wierzyciele pukaja do drzwi….BLAGAM O POMOC JAK Z TEGO WYJSC!BO JESLI PRZYJDZIE MI ISC DO WIEZIENIA TO NAPRAWDE SIE ….JAK KTOS COS WIE NIECH MI POMOZE

  15. dusia

    Prosze o pomoc w spłacie zadłużenia ,również komornik ,obecnie pracuję
    Dziękuję

  16. ania

    potrzebuję pożyczyć 30000 może być to osoba prywatna jestem w stanie spłacać po 700 zł miesiecznie.prosze o pomoc.

  17. Gienia

    Prosze o pomoc gdzie mozna otrzymać kredyt, lub pozyczke z komornikiem błagam o pomoc moze ktos zna instyt. pozabankowa lub bank ktory udziela takich kredytow.

  18. luska

    witam serdecznie,
    zobaczylam na forum ze pomagaja Panstwo ludziom zadluzonym. byla bym
    bardzo
    wdzieczna gdyby zechcieli Panstwo rowniez mi pomoc. potrzebuje kredytu
    15.000tys zl gdyz tyle posiadam dlugu obecnie mieszkam i pracuje za
    granica i chciala bym splacic kredyty ktore posiadam w polsce wzielam je
    w bardzo mlodym wieku razem z chlopakiem niestety zwiazek sie rozpadl i
    zostalam z kredytami ktore teraz z kwestii czasu wnioskuje byly wziete
    na glupoty. widnieje juz w bik i mam komornika na glowie chciala bym wszystko posplacac i mniec 1 rate kredytu bo tak poprostu gubie sie juz w tych dlugach sama nie wiem za co mam juz placic, posiadam mieszkanie wlasnosciowe 64m tylko ze jest rowniez
    zadluzone na ok.3 tys zl wartosc mieszkania ok 200tys zl wiec rowniez
    mogla bym
    dac jako zabezpieczenie kredytu. jak juz wspomnialam pracuje za granica
    i mysle ze jestem w stanie splacac kredyt w ratach 500zl 600zl
    miesiecznie a nawet czasem wiecej. blagam pomozcie mi bede bardzo wdzieczna za jaka kolwiek
    odpowiedz.
    pozdrawiam

  19. patryk

    potrzebuje 35000 pożyczki mam złą historie w bik-u pracuje na umowie o prace gdzie mogę dostać pożyczkę proszę o odpowiedz

  20. Filona

    Witam
    Bardzo proszę o pomoc – kontakt mailowy. Jestem zadłużona w Biku obecnie na zwolnieniu. Od lutego idę do pracy. Potrzebuję pilnie pożyczki na 30.000 mogę spłacać po 300 np przez 10 lat -500 zł miesięcznie. Błagam pomóżcie mi. Nie mam nic w zastaw – mogę podpisać weksel.

  21. dusia

    Poszukuje pożyczki na spłatę komornika ok 20 000 Pracuję
    Prosze o informacje
    Dziękuję

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *